DeliGuard 30 ml - płynny postbiotyk dla psów i kotów
Postbiotyk DeliGuard to innowacyjny preparat wspomagający odporność i zdrowie psów i kotów. Dzięki aktywnym metabolitom bakterii Bacillus subtilis neutralizuje toksyny, wspiera trawienie, kondycję sierści, regenerację oraz apetyt. Widoczne efekty już po 10 dniach stosowania.
Produkt dostępny
- Indeks
- DG-484908
Sposoby dostawy
Zamówienia w naszym sklepie internetowym wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firm kurierskich.
Wszystkie przesyłki są realizowane w formie priorytetowej.
Towar jest wysyłany w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty lub potwierdzenia przelewu.
W przypadku płatności za pobraniem, przesyłka jest nadawana w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.
O nadaniu przesyłki informujemy drogą mailową, wysyłając powiadomienie na adres podany w formularzu zamówienia.
Koszty dostawy:
- Poczta Polska (Pocztex Kurier 48) – 9 zł
- Inpost paczkomaty – 9 zł
- Inpost kurier – 9 zł
- Firma kurierska – 13 zł
Zamówienia o wartości powyżej 299 zł brutto opłacone przelewem lub w systemie Tpay, wysyłamy do Państwa za darmo czyli na koszt naszego sklepu. Dodatkowo, zamówienia zawierające minimum 2 kg dowolnej suchej karmy Optimanova również objęte są gratisową dostawą*.
Zapewniamy szybkie i bezproblemowe zakupy, dostosowane do Państwa potrzeb!
*dotyczy zamówień złożonych w cenach detalicznych
Sposoby płatności
W naszym sklepie internetowym mają Państwo do wyboru trzy wygodne formy płatności:
1) Przelew bankowy
Za zamówione produkty należy zapłacić, dokonując przelewu bankowego przed wysłaniem towaru.
Płatność jest realizowana przez bank i może zająć od kilku minut do kilku dni roboczych, w zależności od rodzaju przelewu i banków uczestniczących w transakcji.
Dane do przelewu:
Prowil Marek Wilms
ul. Usługowa 2, 89-500 Tuchola
Alior Bank
Numer konta: 11 2490 0005 0000 4500 6835 6468
W tytule przelewu prosimy podać nr zamówienia, który otrzymaliście Państwo w wiadomości e mail potwierdzającej złożenie zamówienia.
2) Płatność elektroniczna za pośrednictwem systemu TPay
Szybko i wygodnie mogą Państwo opłacić zamówienie online za pośrednictwem platformy Tpay.
Umożliwia ona błyskawiczne przekazanie środków za zakupy w naszym sklepie internetowym, przyspieszając proces realizacji zamówienia.
Jest to bezpieczna metoda płatności, która eliminuje konieczność ręcznego wprowadzania danych bankowych.
3) Płatność za pobraniem
Za zamówione produkty zapłacą Państwo przy odbiorze przesyłki kurierowi lub pracownikowi poczty dostarczającemu przesyłkę.
Możliwy jest również odbiór i opłacenie przesyłki pobraniowej w paczkomatach Inpost.
Wygodne rozwiązanie dla osób, które wolą zapłacić za produkty w chwili dostawy, zamiast dokonywać przedpłaty.
Do płatności „za pobraniem” doliczamy opłatę w wysokości 3 zł brutto.
Zwroty i reklamacje
Reklamacje:
I. W przypadku jeśli zakupiony towar okaże się wadliwy lub niezgodny z umową, Kupujący ma prawo:- skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych, przeprowadzając procedurę reklamacyjną z tytułu gwarancji bezpośrednio u producenta (dotyczy produktów objętych gwarancją),- złożyć Sprzedającemu – na adres jego siedziby - reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową,- złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi za wady zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego,
II. Szczegółowe warunki i czas trwania gwarancji uzależnione są od rodzaju i przeznaczenia towaru oraz od producenta. Reklamacje Kupującego zgłoszone na podstawie gwarancji jakości należy zgłosić bezpośrednio u właściwego gwaranta. Reklamacje te rozpatruje właściwy gwarant (wystawca karty gwarancyjnej). Warunki gwarancji określa karta gwarancyjna dołączona do Towaru.
III. W celu usprawnienia procesu reklamacji Kupujący może zgłosić reklamację na adres e-mail biuro@wszystkodlazwierzat.pl. Kupujący ma możliwość skorzystania ze specjalnego formularza zgłoszenie reklamacyjne w którym może opisać stwierdzone wady oraz podać dane kontaktowe co usprawni proces reklamacyjny.
IV. Dowód zakupu Towaru jest niezbędny do przyjęcia przez Sprzedającego reklamacji do rozpatrzenia.
V. Kupujący otrzyma potwierdzenie zgłoszenia reklamacji od Sprzedającego.
VI. Okres rozpatrywania reklamacji wynosi czternaście (14) dni roboczych liczonych od dnia otrzymania reklamowanego Towaru przez Sprzedającego. Jeżeli Sprzedający nie ustosunkował się do wskazanego w reklamacji żądania konsumenta w terminie czternastu (14) dni uważa się, że uznał je za uzasadnione.
VII. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odesłanych do niego za pobraniem.
VIII. Prawo do zwrotu nie obejmuje artykułów przeznaczonych bezpośrednio do higieny jak ostrza, nożyczki, szczotki, grzebienie itd.
Zwroty:
I. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r. nr 22, poz. 271) Konsument, który zawarł umowę na odległość (w wypadku złożonego Zamówienia), może od niej odstąpić bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od daty odebrania Towaru.
II. Konsument ma obowiązek zwrócić towar w stanie niezmienionych, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
III. Zwracany towar należy odesłać niezwłocznie tj. w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu na adres Sklepu w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Konsument powinien zwrócić towar w takim składzie ilościowym i jakościowym, z zastrzeżeniem zdania pierwszego, jaki otrzymał od Sprzedającego. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego.
IV. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odesłanych do niego za pobraniem.
formularz zgłoszenia wymiany / zwrotu - druk do pobrania
Postbiotyk DeliGuard wspierający naturalną odporność i zdrowie zwierząt
Innowacyjny postbiotyk DeliGuard, wytwarzany przez dobroczynne bakterie Bacillus subtilis, który wspiera organizm zwierzęcia – neutralizując toksyny i stymulując naturalne mechanizmy obronne. Dzięki nowoczesnemu procesowi fermentacji, zawiera nieaktywne bakterie i ich metabolity, które wspierają mikrobiom jelitowy, odporność i ogólną kondycję psów i kotów.
Zalety produktu:
- wspiera naturalne procesy odpornościowe
- ułatwia neutralizację toksyn w organizmie
- promuje zdrowy mikrobiom jelitowy
- wpływa na lepsze pobieranie karmy i wody
- poprawia trawienie i przyswajanie składników odżywczych
- poprawia kondycję sierści – zdrowa, lśniąca okrywa włosowa
- wspiera gojenie ran i regenerację organizmu
- zmniejsza odkładanie kamienia nazębnego
DeliGuard to codzienne wsparcie odporności i zdrowia Twojego pupila – naturalnie, skutecznie i bezpiecznie!
Rekomendowane dawkowanie:
Podawać zgodnie z instrukcją producenta. Dawkowanie preparatu DeliGuard może się różnić w zależności od masy ciała oraz stanu zdrowia zwierzęcia.
Koty:
- małe do 5kg - 2 krople dziennie
- średnie 5-10 kg - 5 kropli dziennie
- duże powyżej 10 kg - 7 kropli dziennie
Psy:
- małe do 10 kg - 3 krople dziennie
- średnie 10-30 kg - 5 kropli dziennie
- duże powyżej 30 kg - 7 kropli dziennie
Preparat można podawać bezpośrednio do pyska (np. za pomocą strzykawki dozującej) lub zmieszać z karmą lub wodą. Zaleca się podawanie preparatu codziennie przez minimum 10 dni, by zaobserwować pierwsze efekty. Preparat może być stosowany długoterminowo – szczególnie u zwierząt z obniżoną odpornością, po antybiotykoterapii lub w okresach stresu i rekonwalescencji.
Skład: produkt wytwarzany przez Bacillus subtilis bogaty w białko, sfermentowany, poddany ultrafiltracji; melasa buraczana (z buraków cukrowych), sfermentowana, poddana ultrafiltracji.
Składniki analityczne:
- wilgotność - 70%
- białko surowe - 60 g/kg
- włókno surowe - 2 g/kg
- oleje i tłuszcze surowe - 2 g/kg
- popiół surowy - 56 g/kg
Pojemność: 30 ml (ok. 450 kropli produktu)